SOWIOGÓRSKI NORDIC WALKING – DRUGIE PODEJŚCIE

Słowo się rzekło i jesteśmy na drugiej edycji Nordic Walking! W słoneczne niedzielne przedpołudnie 25 września stawiliśmy się na starcie w niezmienionym składzie uczniowskim pod opieką s. Urszuli Niemiec, pani Iwony Matiasz - Świstowskiej i pana Bartosza Chorzewskiego gotowi do marszu.

Przed startem zaczęliśmy nasze zmagania od rozgrzewki, aby nikt nie doznał kontuzji na trasie. Punktualnie o godzinie 1100 wypowiedziano START i wyruszaliśmy, tym razem z Przełęczy Sokolej przy schronisku „Orzeł” na szczyt Wielkiej Sowy. W malowniczej scenerii Gór Sowich, w pięknym słońcu, pokonywaliśmy kolejne kilometry - 6,5 km trasy. Wreszcie w pełnym składzie dotarliśmy do wyznaczonego celu. Troszkę zmęczeni i nieco głodni jednak szczęśliwi, że i tym razem nam się udało.
Po krótkim odpoczynku przy wieży widokowej, krótszą już trasą (ale wcale nie łatwiejszą, tyle tylko że w dół) wróciliśmy na miejsce startu, gdzie czekała na nas pyszna, gorąca grochówka. Usatysfakcjonowani kolejnym zdobyciem Wielkiej Sowy wróciliśmy do domu. Bardzo nam się podoba spędzanie wolnego czasu w zdrowym i sportowym stylu. Już nie możemy się doczekać ostatniego wymarszu w kolejną niedzielę.